Raam
 
BLOCC Nieuws

Bijzondere visitekaartjes

Natuurlijk valt niet te ontkennen dat steeds meer traditionele zaken digitaal worden. Desalniettemin kan een ouderwets visitekaartje zeker zo effectief zijn voor je bedrijf, netwerk, winkel of merk. Zo'n klein fysiek dingetje dat makkelijk in je zak past kan zelfs een gadget-achtige status krijgen. Dus wil je naam op dat kleine kaartje blijven hangen, zoek dan naar iets creatiefs. Het is die kleine extra investering immers meer dan waard wanneer jouw bedrijf extra opvalt tussen de vele eenduidige visitekaartjes in een gemiddelde rollerdesk.

Visitekaartje koekje

Yummie, werkelijk eetbare visitekaartjes in de vorm van een koekje als visitekaartje voor een bakkerij.

Visitekaartje scheiding

Voor beide partijen een helft: het visitekaartje van een echtscheidingsadvocaat.

Visitekaartje fiets

Het effect van ander materiaal en een stans. En opeens wordt je visitekaartje een gereedschap.

Visitekaartje kapper

Eenvoudig en doeltreffend, een kamkaartje voor een kapper.

BLOCC lijn

Omnicol onthult

Omnicol Coat

Een gepersonaliseerde flyer in de vorm van een verhulde emmer die na opening de nieuwe verpakking laat zien, samen met een invulkaart voor nadere informatie.

Omnicol is al jaren marktleider op het gebied van professionele tegellijmen en aanverwante producten. Recentelijk is besloten om Omnicol in een nieuw jasje te steken: strakker, moderner, duidelijker en passend in een nieuwe tijdsgeest. Om klanten vertrouwd te maken met deze nieuwe uitstraling en op de hoogte te houden van de nieuwe ontwikkelingen heeft BLOCC een omvattende strategie bedacht en uitgevoerd.

Zo is er onder andere een gepersonaliseerde flyer verspreid naar gebruikers. Op het eerste gezicht ziet men een trigger in de vorm van een strik en de tekst Omnicol onthult. Pas na opening wordt het daadwerkelijke Omnicol-product onthuld: een uitgestanste Omnicol-emmer in een nieuw jasje. Daarnaast wordt men middels een invulformulier gestimuleerd naar de website en sociale media te surfen, wat extra aantrekkelijk wordt gemaakt door het aanbieden van een groot prijzenpakket.

  Omnicol banner
Ook in bouwmarkten liggen flyers die ter plekke kunnen worden ingevuld en in speciale emmers gedeponeerd, waarna men kans maakt op diverse prijzen die op bovenstaande rollbanner getoond worden.

Dit algehele onthullingsconcept is doorgevoerd bij handelaren en in winkels. Daar zijn dezelfde flyers in een bijpassende display aanwezig, aangevuld met rolbanners die met name het prijzenpakket extra onder de aandacht brengen.

BLOCC ontwikkelde bovenstaande strategie om meer traffic naar de Omnicol-website en facebookpagina te genereren. Daarnaast houdt Omnicol op deze manier haar klanten betrokken bij (de nieuwe ontwikkelingen van) haar producten. BLOCC wenst Omnicol veel succes op deze nieuwe weg.

Omnicol Like & Win actie

De FaceBook-ad: Like Omnicol maak extra kans op prijzen.

BLOCC lijn

Bijzondere mailings

Wat geldt voor visitekaartjes, geldt uiteraard ook voor een mailing. Natuurlijk wil je niet dat jouw zorgvuldig samengestelde folder, brochure of flyer ongezien in de kattenbak belandt. Een pakkende inhoud alleen is daarom niet genoeg. Een creatieve mailing die in het oog springt, valt beter op en wordt eerder gezien, gelezen en vooral ook onthouden.

Mailing Metal Hammer

Metal Hammer is een tijdschrift over Heavy Metal. Om nieuwe lezers te werven, werd naar potentiële metal-fans een mailing verstuurd met daarin een 3 kg zware metalen plaat. Op de envelop het opschrift: "100% Heavy Metal". Dat is pas duidelijke taal.

Mailing Fiat

Fiat stuurde een mal naar garagehouders waarmee ijsblokjes gemaakt kunnen worden in de vorm van kleine Fiatjes. Dit als knipoog naar de vernieuwde airconditioning van vele Fiat-modellen.

BLOCC lijn

Versterking

Barbara van BeekWat geldt voor visitekaartjes, geldt uiteraard ook voor een mailing. Natuurlijk wil je niet dat jouw zorgvuldig samengestelde folder, brochure of flyer ongezien in de kattenbak belandt. Een pakkende inhoud alleen is daarom niet genoeg. Een creatieve mailing die in het oog springt, valt beter op en wordt eerder gezien, gelezen en vooral ook onthouden.

BLOCC
BLOCC adres

Nieuwsbrief

Nieuws / Vacatures

Contact

BLOCC creatieve communicatie

Smederijstraat 17 | 5111 PT  Baarle-Nassau
T +31 (0)13 - 507 35 60 | info@blocc.nl | www.blocc.nl