Raam
 
BLOCC Nieuws

Cellulitis

Ongeveer 90% van de vrouwen heeft last van cellulitis en wil er graag vanaf. Nivea bedacht een ludieke manier om de werking van hun anti-cellulitisproduct toe te lichten. Hier is geen ingewikkelde semi-medische uitleg nodig. Het beeld zegt meer dan woorden.

Niveau cellulitis
BLOCC lijn

Luxe appartementen op een top locatie

Het is de meeste Baarlenaren en ook zij die Baarle regelmatig bezoeken vast al opgevallen: De Verboden Vrucht is niet meer en een gapend gat achter enorme houten wanden is wat rest. Voor hen die inmiddels wel erg nieuwsgierig zijn geworden naar de nieuwe bestemming van deze toplocatie heeft BLOCC meterslange zeildoeken gemaakt. Daarop is onder meer een prachtige art-impression van het te bouwen complex te zien. Zo'n doek heeft meerdere gunstige effecten. Behalve reclame voor deelnemende bedrijven en een mooie visuele voorstelling is het tevens een goed 'wapen' tegen eventuele graffiti-spuiters en wildplakkers.

Residentie Oosteinde wordt onder andere mogelijk gemaakt door aannemersbedrijf Vromans van Hal en Van Rooij Makelaardij. BLOCC wenst hen veel succes bij de realisatie van dit bouwproject.

Residentie Oosteinde
BLOCC lijn

Actualiteit

Reclame die inspringt op de actualiteit is meestal niet alleen leuk en grappig, de impact ervan is vaak een stuk groter dan een 'gewone' uiting in de media. Actualiteit is dat wat mensen op dat moment bezighoudt, een aansluiting daarop valt daarom beter op dan een gangbare advertentie waarvan we er dagelijks al zoveel zien.

Dat er op allerlei manieren ingehaakt kan worden op een actualiteit, bewijzen de voorbeelden hieronder. Van kroningsdag of het paardenvleesschandaal tot aan het belabberde lenteweer van 2013. Benieuwd wat er morgen in de kranten staat…

Actualiteit
BLOCC lijn

Baarlezine

Het heeft een stuk langer geduurd dan normaal, maar eindelijk begint het nu een beetje zomer te worden. Het toeristisch seizoen is dit jaar dan ook wat langzamer dan normaal op gang gekomen. Aan het jaarlijks uitgegeven toeristisch magazine heeft dat overigens niet gelegen. Al eind april werd het gepresenteerd, met een geheel nieuwe visie en daaruit voortkomende frisse lay-out.

Baarlezine is een lekker leesbaar magazine geworden waarin bedrijven uit Baarle zich op een toegankelijke manier kunnen presenteren. Voor BLOCC was dit een multidisciplinaire aangelegenheid: naast de vormgeving werd een groot deel van de fotografie en ook de teksten door BLOCC verzorgd alsmede enkele interviews afgenomen.

En dat het nu maar een lange hete zomer mag worden.

Baarlezine
BLOCC lijn

Hoe ÉÉN letter het verschil kan maken

Johnnie WalkedDrinken en rijden gaat niet samen: diverse overheidscampagnes hebben dat in het verleden al eens duidelijk proberen te maken. Hoe scherp is het dan wanneer een dranklabel de hand in eigen boezem steekt en diens naam en beeldmerk leent voor een ijzersterke campagne tegen alcohol in het verkeer.

Met drank op zit een ongeluk in een klein hoekje en dit cruciale verschil tussen een gezond of gehandicapt leven, wordt hier mede gesymboliseerd door die ene letter verschil.

BLOCC
BLOCC adres

Nieuwsbrief

Nieuws / Vacatures

Contact

BLOCC creatieve communicatie

Smederijstraat 17 | 5111 PT  Baarle-Nassau
T +31 (0)13 - 507 35 60 | info@blocc.nl | www.blocc.nl